Μείνετε Eνημερωμένοι!
Εγγραφείτε στο Newsletter & μείνετε ενημερωμένοι για τις τελευταίες εξελίξεις. Λάβετε τακτικά ενημερώσεις για τα προϊόντα μας, τις ειδικές προσφορές και άλλες ανακοινώσεις από τη Tessera4x4 accessories!
Εγγραφή στο Newsletter

95η έκθεση αυτοκινήτου στις Βρυξέλλες

'Εκθεση αυτοκινητοβιομηχανίας Βρυξέλλες 2017

H Tessera4x4 accessories, παρούσα σε όλα τα μεγάλα ραντεβού και εκδηλώσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, σε συνεργασία με την βελγική εταιρεία «AUTO ACCESS», η οποία ειδικεύεται στην πώληση αξεσουάρ και εξοπλισμού για 4x4, είχε την τιμή να παρουσιάσει τα προϊόντα της στα περίπτερα της Mitsubishi και SsangYong αντίστοιχα, όπου και κατάφερε να εντυπωσιάσει το κοινό που επισκέφθηκε την πρωτεύουσα του Βελγίου για να παρακολουθήσει την 95η ευρωπαϊκή έκθεση κατασκευαστών αυτοκινήτου και αξεσουάρ στις Βρυξέλλες.

Ακολουθώντας την παράδοση των προηγούμενων ετών, η φετινή έκθεση του 2017 κατάφερε να δημιουργήσει ένα νέο ρεκόρ, καθώς πάνω από 437 χιλιάδες επισκέπτες και δημοσιογράφοι παρευρέθησαν στην έκθεση, κατά τη διάρκεια από 14 έως 22 Ιανουαρίου, με πάνω από 80 εκθέτες από όλο τον κόσμο να παρουσιάζουν τα τεχνολογικά τους επιτεύγματα και νέα μοντέλα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η εταιρεία μας επιβεβαίωσε την ήδη πιστοποιημένη υπεροχή της στο σχεδιασμό και την κατασκευή ενός ευρέος φάσματος και υψηλής ποιότητας εξοπλισμού και αξεσουάρ για τα αγαπημένα σας 4x4, και όπως ήταν αναμενόμενο τις εντυπώσεις για άλλη μια φορά έκλεψε το αλουμινένιο ρολό-καπάκι (SOT-ROLL series) με 4 διπλώματα ευρεσιτεχνίας (3 εγχώρια και 1 παγκόσμιο), εξ' ολοκλήρου ελληνικής κατασκευής.

Ένα προϊόν το οποίο έχει ήδη αποδείξει την ποιότητά κατασκευής του, με εξαγωγές σε όλο τον κόσμο, ακόμα και σε χώρες με πιο βαρύ κλίμα εν αντιθέσει το ήπιο μεσογειακό της Ελλάδος, θα αποδείξει για άλλη μια φορά την υπεροχή του με την επιτυχή είσοδο και διανομή στην μεγάλη και με πολλές ιδιαιτερότητες αγορά του Βελγίου. Η ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση για τα προϊόντα της εταιρείας μας είναι ακόμα ένα σημείο που αξίζει να αναφερθεί, δεδομένου ότι αυτό αποκαλύπτει τον «χαρακτήρα» των προϊόντων, την εξέλιξη καθώς και τον προσανατολισμό της εταιρείας.